گاز سنج BW

شرکت فزار تجهیز جم، با در اختیار داشتن نمایندگی انحصاری کمپانی های BW Technologies کانادا وRae  آمریکا  که از معتبرترین تولیدکنندگان اروپا و کانادا است، در زمینه تجهیزات پرتابل و ثابت اندازه گیری، مانیتورینگ و کنترل در ایران فعالیت می نماید. شرکت فزار تجهیز جم، به عنوان نماینده رسمی این کارخانه ها ضمن تأمین، نصب و راه اندازی سیستم های فوق کلیه خدمات پس از فروش نظیر آموزش، کالیبراسیون، سرویس، تعمیرات و تأمین قطعات یدکی را برای تجهیزات مورد ارائه به انجام می رساند.

گاز سنج های ثابت و پرتابل این شرکت راه حل مناسبی برای نشان دادن و جلوگیری از خطر نشر و ازدیاد حجم گاز های سمی و قابل اشتعال و حفظ ایمنی افراد در محیط هایی است که گاز های سمی یا قابل اشتعال بخشی از پروسس یا یکی از محصولات جانبی آن می باشد. گاز سنج های این شرکت به دو دسته ثابت و پرتابل دسته بندی میشود.

 

bwlogo

BW Technologies by Honeywell :

گاز سنج های پرتابل چند گازه و یا تک گازه ارائه شده توسط این شرکت مانند تلفن همراه کوچک و سبک به راحتی قابل حمل و نقل بوده و در برابر ضربه و نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم است و کلیه اخطار ها را به سه طریق لرزشی، دیداری و شنیداری به اطلاع کاربر میرساند.

گاز سنج های پرتابل به دو دسته تک گازه و چند گازه تقسیم بندی می شود.

 

گاز سنج های پرتابل تک گازه:

  • گاز سنج های پرتابل تک گازه با طول عمر محدود مناسب برای استفاده در طرح و پروژه هایی که دارای زمان معین می باشد. برای این گروه از گاز سنج ها مدل BW CLIP  را می توان نام برد. این مدل گازسنج پرتابل با قابلیت سنجش یک گاز بدون نیاز به کالیبراسیون و شارژ باتری 2 تا سه سال قابل استفاده بوده و دارای ویژگی های مهم زیر میباشد. سری BW Clip سری گاز سنج های بدون نیاز به تعمیر و نگهداری هستند و بهترین راه برای اطمینان از ایمنی، انطباق و بهره وری به شمار می آیند. با قابلیت آزمایش خودکار داخلی، حفاظت در محیط های خشن، زاویه دید وسیع نشانگرهشدارو سایر ویژگی ها، سری BW Clip از قابل اطمینان ترین آشکارسازهای نوع خود است و هنگامی که با سیستم مدیریت ابزار IntelliDoX مورد استفاده قرار گیرد بیشترین قابلیت تنظیم بازه های هشدار را دارا می باشد

 

  • گاز سنج های پرتابل تک گازه با طول عمر نا محدود که قابلیت اندازه گیری رنج وسیعی از گاز های سمی را دارا می باشد. این دستگاه با عملکرد آسان جهت روشن / خاموش نمودن ، با یک باتری و سنسور قابل تعویض دو ساله ارائه می شود. کالیبراسیون یک روش اتوماتیک ساده است و با تست اتوماتیک و سیستم کالیبراسیون Honeywell MicroDock II سازگار با فن آوری های BW قابل انجام است. برای این گروه از گاز سنج ها مدل EXTREME  را می توان نام برد.

گاز سنج های پرتابل چند گازه:

  • گاز سنج های پرتابل چند گازه با قابلیت اندازه گیری4 گاز و استفاده از پمپ خارجی  مانند. GasAlertMicro5

extreme

  • گاز سنج های پرتابل چند گازه با قابلیت اندازه گیری4 گاز و استفاده از پمپ داخلی مانند GasAlert Max XTII .

maxxt-ii

  • گاز سنج های پرتابل چند گازه با قابلیت اندازه گیری5  گاز و شامل گاز CO2 با استفاده از سنسور IR و ترکیبات آلی فرار  با استفاده از سنسور PID. این دستگاه هشداردهنده 5 گروه از خطرات جوی احتمالی شامل گازهای قابل اشتعال ، اکسیژن و گازهای سمی می باشد و در نوع خود بی نظیر است. این دستگاه آشکارساز قابل حمل 5 گازه کوچکتر و 50٪ سبک تر از ابزارهای رقابت بوده و حفاظت  سطح بالا را در هر موقعیتی ارائه می دهد.

 GasAlertMicro5, GasAlertMicro5PID, GasAlertMicro5 IR

 

سیستم های مانیتورینگ و نشان دهنده گاز در انواع پرتابل تک گازه و چند گازه برای گازهای اکسیژن، اشتعال زا و کلیه گازهای سمی از قبیل H2S,CO,SO2,Cl2,HCN,NO2,NH3 ,.......