آنالایزر گازهای خروجی از دودکش

در تمامی فرایندهای شیمیایی، پتروشیمی، پالایشگاهی و نیروگاهی پایش و مهار فرایند و مقادیر گازهای خروجی از استک، بدون سیستم های آنالایزر ترکیبات شیمیایی امکان پذیر نمی باشد. کنترل فرایند، بهبود کیفیت فراورده، حفظ محیط زیست و ایمنی فرایندها با سیستم های آنالایزر بدست می آید.

امروزه سیستم مانیتورینگ و پایش مداوم آلاینده های خروجی از دودکش مراکز صنعتی و تولیدی مطابق با استانداردهای بین المللی TUV و Mcerts جزء یکی از الزامات مراکز زیست محیطی به شمار می آید.

پایش آنلاین آلاینده های زیست محیطی شامل مانیتورینگ مداوم گازهای آلاینده و غبارخروجی از دودکش و پساب های صنعتی میباشد که با هدف کنترل و کاهش میزان آلاینده های صنعتی انجام می شود.

 

سیستم های پایش آنلاین از دو بخش تجهیزات مانیتورینگ و سیستم ارسال اطلاعات به مراکز نظارتی تشکیل شده اند.

 

بخش تجهیزات مانیتورینگ شامل انواع آنالایزرهای گاز، غبار و پساب، فلومترها و کنترلرها می باشد و بخشسیستم ارسال اطلاعات از یک پکیج استاندارد سخت افزار و نرم افزار تشکیل شده است که جهت ارسال اطلاعات به مراکزی نظیر سازمان محیط زیست استفاده می گردد.

شرکت فزار تجهیز جم بنا به درخواست مشتریان آنالایزرهای گازهای خروجی را توسط سیستمهای اندازه گیری به روشهای In-situ و Extractive بانجام می رساند. 

این شرکت دارای سابقه طولانی در اجرای کلیه بخشهای پروژه پایش آنلاین شامل بازدید از سایت، تبادل نظر پیرامون مسایل فنی، ارائه راه حل و پیشنهاد مناسب، نصب، راه اندازی، آموزش و کالیبراسیون بوده و تا کنون بیش از 40 پروژه پایش آنلاین را به انجام رسانیده است.

                 MGS300-KIT-Schematic  logo_tuv                     

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

mcerts-logo

 

 

 

procal_2000_system